Pudełka produktowe z wieczkiem możesz zaprojektować od początku do końca w programie graficznym takim jak Adobe Illustrator. Wkrótce wprowadzimy możliwość projektowania ich w Kreatorze 3D. Zapisz się do naszego newslettera, a powiadomimy Cię jak tylko wprowadzimy opcję projektowania pudełek z wieczkiem w kreatorze.
Projektowanie w kreatorze
Jakość ostatecznych plików produkcyjnych pochodzących z naszego kreatora nie odbiega od jakości projektów przygotowywanych manualnie w programie graficznym przez doświadczonego grafika.
Ostateczne pliki produkcyjne mają jakość plików do niego załadowanych. Im wyższa jakość pliku, tym wyższa jakość nadruku.
Kreator posiada też blokadę rozciągania plików ponad ich rzeczywisty rozmiar w druku, w rodzielczości 300DPI. Dzięki temu niemożliwe jest przypadkowe rozciągnięcie plików ponad rozmiar gwarantujący najwyższą jakość nadruku.
W kreatorze widzisz kolory RGB. Niestety, przeglądarki internetowe nie obsługują gamy kolorów CMYK i wszystko konwertują do kolorów RGB.
Wszystkie pliki, które załadujesz do kreatora, są przez nas konwertowane do RGB na potrzeby podglądu w przeglądarce internetowej.
Do produkcji pudełek używamy oryginalnych plików. Jeżeli wrzucisz plik z wartościami CMYK, właśnie takie zostaną użyte w ostatecznej produkcji.
Aby dodać tekst na pudełku:
- Wejdź do kreatora.
- Wybierz ściankę pudełka, którą chcesz zaprojektować z menu na górze ekranu lub klikając w nią w widoku 3D.
- Naciśnij przycisk „Dodaj tekst” po lewej stronie.
- Na ścianie pojawi się tekst, który możesz dowolnie edytować.
- Możesz wybrać jeden ze standardowych fontów, powiększać lub zmniejszać tekst, wybrać własny kolor oraz obracać tekst.
W kreatorze możesz dodać grafikę do projektu na dwa sposoby.
1. Przeciągnij i upuść
Po prostu wybierz plik z pulpitu lub okna z katalogiem (folderem, jeśli używasz Windows) i przeciągnij go do okna przeglądarki, w którym korzystasz z kreatora. Możesz to zrobić w widoku 3D lub w widoku konkretnej ścianki. Wgrywanie rozpocznie się automatycznie. Uwaga! Możesz wgrać tylko jeden plik naraz.
Jeśli wgrywasz kolorową grafikę na pudełko Eco lub Eco White, automatycznie skonwertujemy ją do czerni. W taki sam sposób wydrukujemy ją na Twoich pudełkach.
Po wgraniu grafiki zobaczysz zobaczysz okno ze wszystkimi wgranymi przez Ciebie plikami oraz narzędziami do wgrywania kolejnych.
Jeśli chcesz umieścić grafikę na ściankę wybierz odpowiednią miniaturkę na ekranie po prawej stronie. Najedź na nią i kliknij napis użyj, który się pojawi.
UWAGA! Jeśli wgrywasz grafikę w widoku 3D, przed umieszczeniem jej na projekcie musisz najpierw wybrać konkretną ściankę. Aby to zrobić, zamknij okno dialogowe i wybierz z górnego menu odpowiednią opcję.
Następnie naciśnij przycisk „Dodaj grafikę” po lewej stronie ekranu.
W ten sposób możesz umieścić jedną grafikę na kilku ściankach, a także wielokrotnie na jednej ściance.
Wgraną grafikę możesz dowolnie obracać, wyrównywać do środka, a także zmniejszać. Aby to zrobić, kliknij na nią w kreatorze i skorzystaj z interesującej Cię opcji.
2. Korzystając z okna wyboru plików
- Wybierz ściankę, na której chcesz umieścić grafikę korzystając z menu na górze ekranu.
- Naciśnij przycisk „Dodaj grafikę” po lewej stronie ekranu.
- W nowym oknie dialogowym naciśnij przycisk „Wybierz plik” lub przeciągnij go na obszar zaznaczony linią przerywaną.
- Po wgraniu grafiki zobaczysz jej miniaturkę w prawej części okna. Teraz możesz umieścić ją na ściance.
Niestety, kreator nie umożliwia wgrywania własnych fontów. Jeśli chcesz wykorzystać Twój ulubiony, którego nie mamy, stwórz grafikę z tekstem, który chcesz umieścić na pudełku i zapisz ją w formacie PNG, SVG, PDF lub JPEG.
Kreator obsługuje formaty JPEG, PNG, PDF i SVG.